Asmätt!

Sådär. . .  Nu är jag mätt, äckligt mätt faktiskt. Har ätit mat, glass och popcorn. Haha. Jag är dålig. Men man kan säga som så att jag passade på för imon börja jag mitt nya liv. Inget godis eller annat onyttigt ( förutom popcorn för det klara jag mig inte utan) på läänge.

Helgen hos Nina har varit så jäkla kul! Klockren. Igår var vi ute, på ett ställe som heter Debaser, sköna alternativa människor och asbra musik. Indipop/rock 60tal blandning. Jag och Nina gick loss totalt på dansgolvet! :) Efter stänging tog vi en promenad hem, en lång promenad och även en och annan omväg. Men det var nog bra det, lite luft är aldrig fel. Väl hemma satte vi igång med matlagning, soppa och vitlöksbröd stod på menyn när vi äntligen var mätta gick vi och la oss, då var klockan 5 och jag var trött. Ninas sista kommentar löd, om vi sover till halv 1 få vi våra åtta timmar ( jaa hon var onykter och uträkningen stämde inte helt ;) ) varpå jag svara att jag aldrig kommer sova till halv 1, det har aldrig hänt habahaba.. Gissa när vi vaknade! Halv 2. Shit pommfritt. Dansen igår tog kol på oss! Men det var det lätt värt. Roligare utgång eller helg över huvudtaget var längesen sist! Tack Biffen! ;)

/ eke

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du säger att du ska starta ett nytt liv varje gång du stället ifrån dig godispåsen så är du tusan bättre än katten.. Jag vill med ha det så!!!!

2009-11-09 @ 17:36:44

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0