Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Blev ingen Amandatime, hon hade prov imorgon och behövde plugga. Synd. Jag som redan var på väg in till stan när jag fick veta detta hade ju inte så mkt val än att gå en sväng på stan. Hittade ett par ascoola shorts med hög midja, på rea dessutom. Me like! Än bättre var att jag sprang på Veronica och Toby på stan så jag fick lite sällskap. Har inte träffas V på snart 6 veckor så det var minst sagt på tiden :)

Fick även ett samtal från Östregårsskolan och min handledare när jag var mitt i mitt shoppingesse, hon undrade om jag vill vicka imon, SÅ KLART JAG VILL!

Det går bra nu (förutom att jag har APONT i min arm)

/eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0