Kalasonsdag!

Idag är en bra dag! Den började med ett telefonsamtal från Mirre, kan man få bättre start på dagen? Troligtvis inte!
 Dagen fortsatte med Data-seminarium där föreläsaren gick igenom bra internet sidor och andra verktyg som kan vara användbara i kommande lärarrollen. Väldigt intressant!
Sedan lunchade jag med Carro och nu har jag precis fått iväg ett massmail till mina kära norgevänner! Kalas.

Och dagen är inte slut än, ohnej! Ikväll har vi flyttat måndagsklubben från torsdag till onsdag och ska hem till Johan och äta, kolla på fotboll och det hela ska slutligen avancera till en utgång på Sivans. Var väääldigt längesen jag var där och hade kul, så jag ser klart fram emot en rolig danskväll med vännerna! :)

Hur har er dag varit?

/ eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0