nytt liv och miriam!

Mitt nya liv går asbra. Har inte stoppat i mig nåt onyttigt på hela dagen och det är grymt för att vara mig! Dessutom tog jag i som attan på styrkan på dansen idag, jag bruka maska lite ibland ( men säg inte det till någon) när ingen ser, men inte idag inte. Fy tusan var jag kämpade! Så mkt att jag tro jag dog lite, men nu lever jag lite extra igen för att jag vet att jag har varit duktig idag.

Sänder en tanke till min vän Miriam som idag råkade ut för en liten olycka. Dock löste en skrattande doktor hennes "problem" och det är vi glada för, så att hon hör vad jag säger nästa gång jag ringer och inte har en sväld topps i sitt öra ;) Puss på dig. Det är bara du som lyckas!

Nu natten, för imon ska jag upp tidigt, FÖR TIDIGT!

/ eke

Kommentarer
Postat av: miriam

dumma dig, du kan inte skriva det här... å vi ska vara bästisar... ååååå.....ajabaja

2009-11-10 @ 17:44:36
URL: http://mihag85.blogspot.com
Postat av: miriam

dumma dig, du kan inte skriva det här... å vi ska vara bästisar... ååååå.....ajabaja

2009-11-10 @ 17:44:55
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0