Sprutad!

Sådär ja, nu är jag sprutad mot svininfluensan. Det var verkligen som alla säger, nummerlapp-upprop-in-sprut-ut-klart! Smidigt och lätt. Men huu, det gjorde lite ont.. jag är lite klen eller rättare sagt jag föddes med LÅG smärttröskel. :P

Nu sitter jag i soffan och väntar på bieffekter. Läste igenom alla olika som man kan få och jag räknar med att få minst 10 av dom. Huvudvärk, magont, yrsel, svettningar, frossa, trötthet, feber, sömnlöshet, ledvärk och svullna köttlar. Vore just typiskt liksom.

Återkommer med vilka som drabbade mig sen! / eke


Kommentarer
Postat av: nina

Jag hade också fått exakt dem + att jag hade dött!

2009-11-25 @ 18:11:10

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0