Vad gör socker med min kropp?

Det här med att börja skolan tidigt har fått mig att bli en tant Jag sover middag..( jag tror att tanter sover middag, ja ) Vad e detta? När jag var liten sov jag middag ibland när vi skulle iväg på kvällen, men sen dess har jag nog bara sovit några en staka gånger mitt på dagen. Idag hade jag dock inget val, det var att sova en timme efter middagen eller gå och lägga mig och sova tills imon. Mitt val följ på att sova middag, och det har gjort susen, nu är jag pigg igen och ska ge mig ut på en promenad! Därefter blir det en sväng till biblan för att läsa lite och sen är det kväll och jag få äntligen gå och sova igen! :)

Förresten, tror ni min trötthet beror på frånvaro av socker i min kropp? Jag tror att socker är min bensin och nu när jag inte ätit nått sött på 4 dagar kanske kroppen säger ifrån... antagligen bara tillfälligt i så fall, tills den vant sig. Jobbigt är det iaf, märker redan hur jag börja bli kinkig för småsaker, antagligen sockerförlusten där också... Stackas vänner (läs: Erik) som få stå ut med mig dagarna i ända i skolan!

Nu promenad iaf / eke

Kommentarer
Postat av: erik

sova middag är ju som glasyr på kakan! asgött! och du är bara i avvänjningsfasen vad gäller sockret..det går över! :D

2009-11-11 @ 17:32:11

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0