Beroende..

Jag har aldrig ansett mig beroende av något. Jag har till och med hävdat att jag inte kan bli beroende... Kanske bara av godis. men inget annat, inte kaffe, inte alkohol, inte träning osv.. meeen jag ha ljugit. Jag är en periodare. En spelberoende periodare. Inte spel med pengar, spel som innehåller bubblor. Ja, det är sant. Jag spelar och spelar och spelar i flera veckor i stäck, sen glömmer jag bort det lite, sen påminns jag om det igen och då spelar jag och spelar och spelar igen.. istället för att plugga, läsa, äta, blogga.. Så spelar jag.. detta hemska och underbata spel BUBBLE SHOOTER. Testa och bli fast. Det är inte bara jag som blivit det, pappa är det och Carro är det, snart har jag och Carro lyckats få Sara det också.. Det sprider sig som svininfluensan, dock finns det inget vaccin mot det, så akta er!

/eke

Kommentarer
Postat av: miriam

Heej älskling! Så klockrent... periodare, verkligen sant å mig med!

Puss

2009-10-13 @ 11:34:38
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0