Ligger lite efter i.... ALLT.

Heej

GUUUUD var man ligger efter i bloggvärlden efter en helg hemma på landet ( där vi iof har en dator, men den är så slöö så jag vägra sätta mig vid den). Missade hela Blog Awards, men jag hoppas på att jag kan hitta det på nätet, borde ju ligga på tv4 eller nåt.. eller?! I alla fall SKIIT bra att MicroMiss vann Veckorevyn blogstar! Jag röstade nog 20 gånger! =)

Sen är dte ju inte bara bloggvärlden jag missat, alla tvprogram som jag, Stina och V följer varje söndagar missade jag också i helgen efrersom vi övade inför nästa helg igår kväll. Så Ensam mamma söker ska jag också försöka hinna med en repris i även säsongspremiären av Gossip Girl.. Frågan är hur jags ka hinna allt, slog mig igår kväll att jag minsann har tenta imon, opps! Så kvällen och eftermiddagen få ägnas år plugg. Måste nog till och med hoppa över dansen ikväll, såå tråkigt... :(

Nu är det föreläsningar som gäller fram till tre. Ha en fin dag! Puss


Kommentarer
Postat av: miriam

>Du är sååå söt. Stackare som missat massa viktiga program;) Jag selade in ensam mamma för ett sånt viktigt progr vill man inte se i min minidator! När skall vi ses egentligen? skall vi försöka styra upp ngt innan året är slut. Du är min idol... Jga skulle vilja ha läst lika många terminer som dig. Läste om dold läroplan, ska skriva om det i min tenta så kanske jag får plusoäng...love

2009-10-19 @ 12:40:55
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0