Lilla lillasyser!

Jag är så glad för min systers skull! Hon flyttar hit till växjö i december ( jag tror det är för att hon inte klarar vara ifrån mig, men det är inte vad hon säger ) och håller nu på att söka jobb för fullt. Inte det lättaste i dessa tider, men hon kämpar på, och skam den som ger sig! Imon ska hon på intervju för ett servitrisjobb, tror det skulle passa henne kanon ( hon skulle nog dra in mkt dricks på att vara snygg ;) ) och det är ju en kanon merit att ha med sig när hon ska söka nya jobb i framtiden. MEEN nu är det ju så att det bara är en intervju så skulle det inte bli något där så behöver hon ju ett annat jobb... Det är ingen som har ett jobb på lager till en tjej som är i sina bästa år, arbetsvillig, social och flexibel? ;)

Jag håller så klart tummarna för att det går bra imorgon!! Puss på Lizette!






Kommentarer
Postat av: miriam

men hallå! Alla butiker behöver hjälp innan jul,kan hon tänka sig jobba innan så får hon lätt! heja lizette!

2009-10-20 @ 17:23:03
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0