Serietidningarnas värld..

Jag vaknade och trodde jag hamnat i en serietidning. Min säng står rakt emot ett fönster och utanför ser man massa hustak när man ligger ner. Såå där vaknade jag för en halvtimme sen och det första jag ser utanför är en blåklädd gubbe med en eldsprutande grej i handen uppe på ett tak.. Vem skulle inte tro att det är som taget ur en serie? Dock vaknade jag till ganska snabbt och insåg att dom gör någon slags renovering på husen mitt emot och att elden är något dom använder för att få bort nåt. trist. Jag hade velat leva i en serie. Så fall hade jag varit antingen Lady Lovelylocks eller Sailer Moon. Så det så..


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0