studenter, hur överlever dom?

Vi är mitt i en ny tentaperiod, denna gången hemtenta. Jag fattar inte hur det kan ta sån tid. Idag har vi suttit i biblan från 8 till halv 4 och ändå har vi bara gjort hälften, och då ska tilläggas att det ändå flyter på ganska bra.

Och inte nog med att det tar tid, man blir ju sjukt trött också, skulle kunna somna sittandes nu, om det inte vore för att jag är så jäkla hungrig, för äta hinner man ju knappast. Och laga mat när man kommer hem och är dödstrött är det inte tal om. Herre gud, hur överlever vi stackas studenter? Tala om det för mig!

Nu ska en trött och hungrig gå hem till Veronica och fira lite. Hoppas hon bjuder på tårta ( så att jag blir mätt) och att sängen är ledig ( så att jag kan vila ).

/Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0