Tack "måndagsvänner"

Tack vänner för en mysig kväll! Perfekt sätt att fira att tentan är klar!

Vi åt alltså kycklingsallad, ni skulle givetvis fått se en bild på denna goda sallad med glömsk som jag är så glömde jag ta kort.. Jag är en dålig bloggerska! När vi var mätta och glada satte på Robert Gustavssons dvd "De ä kanon", skiitkul! Så mycket roligare att skratta ihop med vänner än själv! =)






toby kom förbi och kollade lite på Robert med oss, se va mysiga dom är :)

Jag tänker aldrig gå och lägga mig, för imon har jag sovmorgon och tänker sova till 2, men för att klara det krävs det att jag är uppe hela natten :O

Natti / Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0