The Hills maraton!

Nu har jag avverkat 5 avsnitt av The Hills s.1! Asbraa! Har bara 4 säsonger till att kolla på, så jag har att göra de närmsta veckorna! :) Jag bruka inte tillåta mig själv att ligga och glo mitt på dagen utan att göra någonting vettigt innan,men sköterskan sa faktiskt till mig när jag lämnade blod att eftersom att det var första gången skulle jag ta det lite lugnt idag och känna efter så jag inte mår konstigt.. och det är precis vad jag gjort, tagit det lugnt och kännt efter, och jag mår fint som snus!

Om en stund styr jag och Caroline kosan mot Hovshaga och Emma. Vi ska få se Emmas och familjens nya hus och umgås! Ska bli kul. Sist vi såg var vi här i min lilla lägenhet allihopa. Carro, Emma, två barn och jag, denna gången ska vi förhoppningsvis inte behöva sitta på golvet ;)

Lite mat nu, sen drar vi! Återkommer!

 

/ eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0