Träna inför att skriva hemtenta, ska det vara nödvändigt?

Om ni inte förstått det innan så gillar jag inte hemtentor. Eller gilla är ett för milt ord, jag hatar hatar hatar hemtentor. Inte nog med att det är segt att skriva och jag inte kan sätta ord på det jag tänker så dödar det min rygg. Att sitta rakt upp och ner timmar i streck kan inte vara nyttigt. Hur överlever du på ditt jobb mamma?! Jag är väl otränad? Dags att börja göra rygglyft mer än en gång i veckan kanske?

I vilket fall som helst så ger jag upp för dagen, och det gör jag med all rätt! För vet ni? Jag är klar!..

.. eller, jag ska fixa till källförteckningen och referenserna lite, men det är bara en piss i missisippi i jämförelse med hur mkt jag haft kvar innan! :)

/ Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0