Vi går en fin dag till mötes!

Nu sitter jag här igen. På Biblan. Med tentan framför mig och helt omotiverad. Konstigt tänker ni, hon som va klar igår. Japp det var jag med jag måste skriva litteraturlistan också, det tråkigaste av allt om ni fråga mig!

Meen det går lite lättare idag ändå, det är jättefint väder ute, det är fredag, jag och Stiner ska på stan i eftermiddag, sen är det dags för after school och tacos och därefter Idol! Kan ju inte bli annat än en lyckad dag! Bara jag kommer igång med min litteratur lista som sagt..

Mitt viktigaste inköp idag kommer bli nagellack! Jag ska köpa på mig ett gäng då det börja tryta i min nagellackslåda hemma! Och dessutom kan man aldrig ha för många lack! =)

Nu skriva! / Eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0