Döds-stöten?!

Så här får det inte se ut i fortsättningen. Alltså att jag gå i skolan hela dagen och det enda jag hinner med resten av dagen är att plugga. Jag måste ju få ha ett liv också, eller? Eller är det så att den dagen man bestämmer sig för att börja plugga gör man också valet att sluta ha ett liv? Så har det inte varit för mig de första 4 terminerna, men nu kanske dödsstöten kom? Jag hade bara tur som hade färdiglagad mat i kylen, för annars hade jag fått svälta på kuppen. Lika bra att gå och lägga sig, för jag börja 8 imon (ha inte gått upp innan 8 på 6 veckor, få se hur det går) och jag har en känsla av att dagen imon kommer se nästan lika dan ut som idag. Suck. När ska jag hinna umgås, träna och ha kul?

God natt / EKE



Riktigt så farligt är det kanske inte som jag beskriver det. Men man måste ju överdriva lite för att få lite medlidande!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0