lätt som en pannkaka.. eller plätt(a)?

Äsch, va fasen gnällde jag om igår. Hade inte behövt läsa ett ord till seminariet idag, var hur lugnt som helst. Så vad lärde vi oss av detta? Jo att sluta stressa upp sig för att man inte hunnit läsa allt, det spelar allt som oftast ingen roll.

Jag är hungrig och väntar på en lax. Lax är gott och nyttigt, det gillar vi. Dock är det dyrt, det ogillar vi. Kanske få bli nudla resten av månaden nu då, när ja lyxar med lax så här en onsdag. ...

Onsdag.. det hade jag helt glömt bort att det är idag, nu blev jag genast sugen på utgång. åhh, typiskt att jag börja 8 imon. Ja ja, det är ju inte så att det inte kommer fler onsdagar :)

/ EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0