PANIIIIIIIIK!

Gahhh paniken!!

Har suttit med paniken i kroppen hela eftermiddagen. Vet ni varför.. FÖR ATT MIN DATOR SLUTADE FUNKA UNDER 4 HEMSKA TIMMAR!

Ni kan ju se vilka scener som spelades upp i min hjärna. Inga nya blogginlägg, ingen musik, alla mina bilder, total frånvaro på facebook.. Usch ja! ...

..skämt å sido. Jag såg mest hur mitt sparkonto blev tomt och hur jag skulle behöva sitta i någon datasal i skolan och skriva på arbeten. Ve och fasa!

Men som vi alla vet så löser våld allt, så även en död dator. Tack Veronica för att du föreslog att jag skulle ge datorn några rejäla smällar! Jag är dig evigt tacksam! :P

Nu aerobic sen dans. tror nog jag hinner återkomma en gång till innan dansen!

/ EkE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0