ang. banan inlägget!

Johann min kära vän upplyste mig om att bananer även funkar bra mot bakfyllan. Hon är en riktigt kompis som dagen innan en helg full med festligheter tala om detta för mig. Jag ska genast klä på mig lite anständiga kläder och fara in till Ljungby city för att köpa bananer! Jag som var orolig att jag inte skulle palla två kvällar i rad (börjar bli gammal) men nu är min helg räddad. Men Johanna säg mig, ska man äta bananerna innan, efter eller under kvällen?! :)

Banankontakt är min takt
banankontakt är din takt
och din kontakt är min takt
och min kontakt är din takt
Banankontakt är vår takt
och vår kontakt är er takt
och samma takt är tretakt
och er kontakt är vår takt
.

/Eke

Kommentarer
Postat av: Johanna

hah sötis!man ska äta den dagen efter, finns tydligen en massa bra mineraler i den som hälper till att återställa kroppen =)

2010-04-03 @ 15:11:17
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0