att vara vänsterhänt kan bli min död!

"Mer än 2500 vänsterhänta personer dör årligen av att använda produkter anpassade för högerhänta." onodiginformation.se läste jag detta på.
Jag har två alternativ. Antingen se till att bli högerhänt (det går, min lärare i lågstadiet bytte berättade hon för mig när jag var 7. Jag va mäkta imponerad ska jag säga!) eller så måste jag köpa nya saxar, såsslevar (har ni tänkt på att pipien på sleven alltid är åt vänster, funkar inte alls om man är vänsterhänt) och bunkar med pip annars finns det är risk att jag dör. Uschenamej!
jag har gått o lagt mig under min favvofilt med en fin kudde, här känner jag mig trygg, bortom alla saker som är gjorda för högerhänta!

/EKE

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är ju för rolig:)

2010-04-06 @ 18:53:58

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0