Blått blod?

Jag må inte vara född in ett kungligt släkte och har inget blått blod. Men(!) jag kan lova att när man är på blodgivarcentralen känner man sig som en prinsessa, även om blodet är rött!
Man få ligga i en kungastol, bli serverad dryck vilken man vill ( eller man få välja mellan äppeljuice och apelsinjuice), blir talad till som om man vore världens viktigaste person (kanske för att jag ha en ovanlig blodgrupp- jag är ju ganska viktig därför menar jag), man får ge autograf och sen får man pengar. Asbra!
Vill ni också leva kungligt 3 eller 4 gånger om året? Börja ge blod!
/ Eke

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha vad söt du är:)

Hade jag bara kunnat hade jag gjort det. Hade jag inte svimmat varje gång jag ser blod så hade det nog kunnat funka:) Vi pratade nyss om det på föreläsningen, och det var typ bara 2 i klassen som gjorde det så jag känner mig inte så dålig ändå:) Men det är bra att det finns människor som du!

Och jag tycker att alla andra som inte svimmar också ska ge blod:D

2010-04-22 @ 12:17:06
Postat av: lovisa/polichinelle

hade jag kunnat, hade jag också. tyvärr sa de att jag var för tanig när jag var där sist, men jag har iallafall försökt.

2010-04-22 @ 16:29:42
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: lizette

Jag har också en ovanlig blodgrupp, dom frågade faktiskt mig sist om jag ville börja lämna blod... så jag är också ganska speciell :)

2010-04-22 @ 18:45:51

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0