Dagen

En usel början verka bli en ytterst bra avslutning.
Försov mig i morse, första gången på säkert 4 år. Dock inte så illa så att jag inte kom i tid till skolan, men alla bestyr så som att äta och duscha fick jag snällt låta bli. Så efter skolan lurade jag med mig Carro in till stan för att käka lunch.  Vid det laget kurrade min magen lika högt som åskan! När jag väl var mätt och god i magen satte shoppinglusten in och vips så gick jag runt med två påsar! :) Och dagen är ju inte slut än. Syster kommer hit och myser med mig ikväll. Det bli vin och film, asbra!
Nu ska jag fortsätta städningen som jag påbörjade igår, det är inte mkt kvar nu så hoppas inte min motivation sviker mig ännu en gång!
/Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0