Dagens status.

Okej. Så här är läget idag:
Jag kan inte gå i trappor pga Nathalies döden pass igår. Jag kan heller inte sätta mig ner på toaletten utan att låta som om jag vore typ 80 ( för den som är intresserad, men läser man min blogg antar jag att man är det)
Jag är tom i huvudet efter en hel dag med räkning. (känner mig bara trögare och trögare för varje dag som går)
Jag är stressad över allt som ska göras innan nästa vecka. Jag vet att jag kommer hinna lugnt, men tills det är gjort fortsätter jag att stressa upp mig själv, det är så jag funkar.
Tur att solen skiner annars hade jag varit hatisk idag. Bäst att ta tillvara på solen nu, promenad nästa!
/Ekeleinen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Taaack! det var sjukt lyckat!

2010-04-12 @ 17:50:01
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0