Finns det nåt enda rätta?

Vilka problem man kan ha. Här står jag i valet och kvalet om jag antingen ska åka med bästa tjejkompisarna till Linköping för en helhelg med festligheter, umgänge och mys eller om jag ska stanna hemma med bäst killkompisarna och fira en hejdundrandes 25 årsdag. Vissa skulle häva att det är rätt angenäma problem, men icke. Jag har ont i magen över att veta att jag måste ta ett beslut.. och det snart.
Kunde inte något känt lite mer lockande än det andra? Just nu känns allt precis exakt på millimetern lika roligt/trevligt/mysig.
Jag som har beslutsångest när jag ska välja mellan vanlig kaffe eller latte, choklad med eller utan nötter, isglass eller glass i strut. Ja ni fattar. Att välja mellan kompisar är 1000000 gånger svårare!
Vad ska jag göra, vad ska jag göra, vad ska jag göra?


jag är splittrad!

/EKE

Kommentarer
Postat av: miriam

enkelt!!!25årkalas... ones in a liftime

2010-04-28 @ 19:53:23
URL: http://mihag85.blogspot.com
Postat av: Sara

Du kanske få se Linda i lindassminkblogg på MUS i Linköping..det är ju där hon jobbar. Skulle nog vara lite avis på dig då. Du få ju verkligen se om hon är så snygg i verkligheten eller om det är retucherade(?)

bilder hon har ..hahah. Men vad fan fest är ju gött de me :)

2010-04-28 @ 21:01:16
URL: http://saraabrahamssons.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0