Hårfager!

Imorgon är det äntligen dags. Mitt tråkiga hår ska av och det ska få ny färg.. Kort/långt? Ljust/mörkt? Kort lugg/Lång lugg?  Det får vi se imorgon! Är något nervös ska tilläggas. Har klippt mig hos barndomsvännen Sandra i många år nu och att gå till någon annan nu känns lite som att testa en ny glass ( ja det kan vara förödande om man köper en ny glass som är äcklig!!! )
Men i vilket fall.. efter en förmiddag med utomhus matematik ska det ske. Resultatet kanske kommer på bild (beroende på om den nya "glassen" blir godkänd eller ej) Kanske blir det mössa i några månader framöver? :)
Nu kilar jag över till FiaLotta. Hon vill bjuda mig på chokladpudding. Synd att jag ogillar det, tur att jag gillar Frida.
/Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0