Idag började min vecka.

Åh! I totaly älskar att min vecka började idag istället. Igår var jag inte alls redo kände jag men idag, ja hujedamig va redo jag var.

Jag har hunnit med massor och ändå är klockan bara slagen lunch. Skolan avverkade vi smidigt mellan 8 och 11. Sen var vi duktiga och köpte kompendium till nästa del i mattekursen som börjar imorgon - förberedelser är asbra ibland. Därefter bjussade mina vänner mig på energi och jag nästintill sprang hem för att börja rensa bland alla mina papper som ligger (läs:låg) över hela lägenheten. In i en mapp som jag köpte för ynka 5 riksdaler och vips så har jag stenkoll på mycket. När jag ändå var i sorteringstagen satte jag mig och förde över lektionsplaneringar till olika mappar, allt för att vara förberedd den dagen jag är lärare. Och som jag sa klockan är bara lunch. Jag ser fram emot att fortsätta fixa.
Tisdagar i love you!
/Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0