mot ljungby

Snart styr jag kosan mot Ljungby.... igen. Jag har lovat Lina att följa med henne på konsert. Hon ställde ju faktiskt upp o gick på Ola med mig förra helgen så det är inte mer än rätt att jag följer med henne och kolla på hennes loverboy :)
Konserten kommer bli ett litet avbrott i mitt pluggande. Jag tar datorn med mig hem. Smart. Då slipper jag fundera på att laga mat och sånt, utan kan sätta mig till dukat bord och sen fortsätta skriva. Vore asbra om jag kunde bli klar imorgon då nästa helg är fullproppad med dans och kvällarna i veckan måste jag ägna till att räkna. Blä. Skolan tar för mkt tid av mitt liv just nu.
Later/ Eke

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej vännen!

Jag kan komma förbi på en fika nån dag i nästa vecka och som tack för lite kaffe kan jag kanske bidra med mina mattekunskaper om du nu behöver dem;)

Ha en fin helg och hälsa fina Lina!

Kram

2010-04-10 @ 11:31:46

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0