Nu så.!!

Herregud, förlåt mig för mina synder... eller nej det jag skulle skriva va,  förlåt mig för katastrofdålig uppdatering. Inte för att jag tror Gud följer min blogg sådär slaviskt som vissa av er andra,men jag känner ändå att han/hon/den/det borde få en ursäkt. Så nu när det var gjort kan jag ta mer er på en resa genom min påskhelg.
Torsdag: Ninis och hennes mor kom till Växjö och shoppade med mig. Jag fick med mig ett par ascoola bralls hem som jag dock inte alls vet hur jag ska matcha. Typiskt va? Resten av dagen gick i trötthetens tecken.
Fredag: Lååångfredag och den var verkligen lång. Tyckte aldrig klockan slog tid för fest. Men till slut så.. Överraskningsfest för en kompis pojkvän. Det var ballt. Han blev överraskad. Mohahah! Gick även till nya hippa stället i Ljungby, Köket. Håll i hatten där kommer det drickas drinkar framöver.
Lördag: En runda på stan i city. bla bla blaaa. Skit samma vad som hände på lördag dagen, jag hoppar direkt till kvällen! Först förfest hos Lina. 17 tjejer. Kanoners! Laddade med gamla absolute music skivor. Vem minns inte den gula skivan, nr 17!? Asbra! :) Vidare ner till Garvaren och Ola. Herregud ( ja nu blandar jag inte han/hon/den/det igen, men jag tror faktiskt h/h/d/d har med saken att göra!) vilken lycka. Måste vara alla mina böner till gud som gjorde att jag både fick ta på och pussa på Ola. TOTAL LYCKA. Resten av kvällen var dansant. Hur kul som helst. Trots lite folk så var det lyckat!
Söndag: Dans, dans, dans. Och kebabrulle och cola. Sjuktbra kombo! En fighting-dans gjorde vi igår, jag ska slå på Lina. Hihi! Efter dans växjö. Och här är jag nu. Nytränad och allt.
Som ni hör så bjöd helgen på idel trevligheter. Tack alla som var delaktiga :)
/EkE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0