sju tjugoendelar...

Nostalgi-morgon. När jag satte mig i bilen i morse för att åka hem till Växjö så spelades Backstreet boys på radion. Är inte det nostalgi så säg. Hur kunde jag sluta älska dom? Tror jag ställt mig den frågan en gång innan här i bloggen?! I alla fall så har Backstreet boys gått varma i mina högtalare under morgonen, undra om grannarna uppskattar det?
Bra att jag fick en fin start på dagen, för nu ska jag till skolan och bråka med bråk. Gissa på att jag är på dåligt humör när jag kommer hem. Matte har den inverkan på mig- jag blir tjurig när jag inte fattar. Jag vill kunna allt. Eller alltså, jag kan ju nästan allt. Men de få gånger jag inte kan, då jäkla ... :)
/Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0