Soolen?

God morgon.
Vart e det fina vädret som vi blev lovade idag? Va va va? Jag har lagt upp hela dagens planering efter solsken. Jag skulle äta min frukost ute på altanen sen ta en skön morgon promenad i skuggan i skogen (eftersom att solen skulle vara såå varm så tänkte jag att skogen skulle ge lite svalka) sen skulle jag komma hem och lägga mig på däcket vid altanen och plugga matte i solskenet, få en fin bränna samtidigt som jag lärde mig Pythagoras sats (som jag iof redan kan, a2 + b2 = c2 , tvåorna är såklart upphöjda!;) därefter när jag kunde allt om geometri skulle jag gå en stärkande promenad till stan o sätta mig på ett fik med mina närmsta vänner och dricka kaffe i solskenet. Sen när kvällen kom skulle jag grilla i solnedgången denna varma försommarkväll..
Som ni hör gick inte planen riktigt som jag tänkt mig. Det fattas en sol. Typiskt!
/Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0