Sushi, deee eee ju freeescht!... NOT

Okej.
Det var tredje och absolut sista gången i hela mitt liv som jag stoppar en rå fisk med äckligt ris och soja i min mun. Det tog mig tre, eller nej rättelse, det tog mig EN gång att komma på att sushi är kattmat, men det tog mig tre gånger att bestämma mig för att det är det äckligaste som finns. ALDRIG IGEN !
Så Lina och alla andra vänner som försöker lura mig att det är gott och som säger att det tar ett par gånger innan man gillar det, SLUTA LURA MIG. Jag tänker äta hamburgare i Tylö i sommar igen, bara så ni vet!
Fisk (rå, i vissa fall annan också typ strömming) är kattmat/ Eke

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hänger med dig och äter hamburgare i sommar:)

2010-04-28 @ 08:13:02

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0