+-+-

Herregud. Jag har gått och blivit fotomodell- det va ju inte så jäkla svårt. Jag satte mig på en bänk och plötsligt for fotografen fram och knäppte några bilder.
Ser ni vilken lång och ståtlig hållning jag har....?
Jag har nog gjort mitt i den där karriären.... Fotograf Nina borde dock hårdsatsa, här snacka vi talang ;)
Förresten har jag och syster tillbringat dagen på Väla i Helsingborg. Köpte mest nödvändigheter (alltså tråkiga saker) men även en och annan onödig pryl (således roliga saker).
Bäst enligt syster (sämst enligt mig) var hemresan när hon lurade ut mig på fel väg. Hon sa kör vänster och dum som jag är lyssnar jag på henne, vi kom till ödemarken och ur högtalarna i bilen spelades "En helt ny värld" lägligt nog. Hon skrattade jag tjurade. Sen fick jag en milkshake och blev glad och hittade hem!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0