live, love, laugh!

Jag älskar sommaren. Jag gillar till och med Ljungby på sommaren, trots att det ligger 7 mil för mycket från havet och från solen också allt som oftast. Men oj vad jag älskar att springa på vänner som bara är hemma över sommaren och oj oj oj vad jag älskar när man kan spontan träffas en snabbis utan värsta planeringen! Kvällen är ett ypperligt exempel på en sån där fin sommarkväll.
Här har ni varför..
  • Kanon rep med musikalen. Gänget visar sig vara bättre och bättre för varje kväll!
  • Spontanhäng med Ninis efter repet. Bara sådär, inga konstigheter!
  • På cykelturen hem mötte jag Linda och efter lite tjat insåg vi att vi hade mycket mer att prata om och tog oss således en kvällspromenad här mitt ute på landet.
Åhh, sa jag att jag älskar detta? Det kan å andra sidan aldrig sägas för ofta. JAG ÄLSKAR DETTA!
Bild från förra sommaren tagen precis innan en spontan cykeltur :)

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så himla mysigt!

2010-08-06 @ 00:23:35
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0