Brrrrrrrrr

Jag fryyyser!

Vaknade upp kl 06.02 i morse för att kolla på matchen Sverige-Finland. Somnade och vaknade i 2a perioden och konstaterade att Sverige ledde, somnade om igen.
Vaknade pigg och utvilad och funderade på hur jag bäst skulle ta till vara på denna dagen och kom fram till att starta med en promenad vore det bästa. Så ett sms senare var jag på språng för att möta Carro. Inga konstigheter (för att citera FärjanHåkan, och ja jag sätter ihop FärjanHåkan som ett ord för det är så han heter..typ)
En halvitmme in på promenaden stötte vi dock på problem - KYLA. Fy ¤&%#%" va kallt det var. Benen, armarna, rumpan och ansiktet höll på att frya till is. Huu. Då hade vi redan kommit halvvägs så att vända hem var ingen mening det var bara att bita ihop. Sen dess har jag suttit i min soffa med varma drycker, både te och nyponsoppa, en filt och mina ullinneskor och fryser fortfarande. Så den där starten på en till synes perfekt dag förstörde snarare än förbättrade. Humpf.

Dags för middag nu sen ska jag läsa lite barnlitteratur igen. Har redan tagit mig igenom "Flickan och kajorna" som faktiskt var mycket läsvärd och en bok om Nelly Rapp, spänning på högnivå. :)

/ EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0