Dålig är lika med bra!

Hej allihopa!

Fantastisk dåligt uppdatering idag jag vet!! Men vet ni vad? Att det skiter jag i, för dåligt bloggdag betyder bra pluggdag!!! Jag och Erik har ägnat näst intill hela dagen åt att sitta i biblan och öva på nominalfraser, satsdelar och positionsscheman. Och när vi tröttnade på det så satte vi igång med hemtentan som ska vara klar om 2 veckor, snacka om att vara ute i god tid. Men det krävs för att vi ska hinna så inte så mycket att be för där inte. Det jag vill komma fram till med detta till synes onödiga och tråkiga inlägg är att jag är så jäkla nöjd!!

Dags att sova så man är pigg imorgon när en ny pluggdag vankas!

/VBT (världens bästa Therese)

Kommentarer
Postat av: miriam

Varför är ni så himla bra på att plugga?? Jag vill med plugga med dig å den där Erik...

2010-02-02 @ 13:14:18
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0