Grattis till Caroline och Pippi

Hej!

Inte blev det bättre med uppdateringen idag heller, jag får som vanligt skylla på skolan även om det kanske inte är hela sanningen... NU blev ni nyfikna va? :) Bli inte det, hela sanningen är inte roligare än att jag inte har orkat blogga sen jag kom hem från skolan runt 3. Sorry, inget smaskigt här inte.

Varför blev jag klar med tenta för? Nu har jag ju inget att göra. Hur tänkte jag där? Nej just det, jag tänkte inte alls. Dåligt Therese, dåligt!

Förresten så fyller min vän Caroline 22 år idag, grattis gumman!

eftersom det är din födelsedag bjuder jag på att jag är ful och du är snygg på kortet :)

Även kompisen och grannen Sanna fyller år idag, 23 hela år. Grattis till dig med!


Söt Pippi på maskeradfest



/Eke


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack vännen min, vad du är söt! Men du, jag kan inte riktigt hålla med om att jag är snygg på bilden du valt, men jag tackar ändå!



Puss på dig!

2010-02-03 @ 18:50:45

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0