I´m back.

Sådär, då var jag tillbaka. Tog en liten pluggpaus och flydde till Ljungby. Fika och hockey stod på schemat. Tjejerna planera nåt storslaget, något i stil med Melodifestivalens efterfester skulle jag tro ;)

På tal om Melodifestivalen, jag är förvirrad. Vad hände, och när? Hur kan så många dåliga bidrag få vara med och tävla? Är de andra x-antal tusen som skickar in bidrag så dåliga att dom ta med dom bästa av dom sämsta? Humm. Jag skulle vilja säga att jag bojkotta det från och med nu, men det vet ju både jag och ni att det aldrig skulle funka :)

Nu ska jag skriva hemtenta och sen påbörja en ny uppgift till ny kurs.
/Eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0