Jag vill vinna en dator!

Kenzas blogg kan man just nu tävla om en dator. En Compaq Mini, jag vill haaaa! Varför? Som fattig student kan man inte unna sig saker som mini datorer, då få man lägga feta pengar på en bra dator för att kunna plugga. Att tänka " jag vill ha en söt dator som jag kan ta med mig för att kunna blogga och facebooka på bussen hem, eller på resan (jaa man kan faktiskt ha råd med en resa men inte med en dator, det handlar om priorieringar. Men såklart vill man ju ha både och om man kan) fungerar inte riktigt. Meen tänk vilken guldkant i tillvaron det vore att ha en söt liten dator att ta med sig när man vill vart man vill (typ hem till mamma och pappa som har den slöaste datorn i världen, då vore det skönt att kunna ta med en egen)

Fantastiskt förresten, visste ni att Telia har 3300 sufzoner i Sverige och 25000 i hela världen!? Coolt!

Haha jag var tvungen att skriva det för att ha chansa att vinna. NU när jag har skrivit sådan fin motivering, svarat på frågan och länkat till Kenzas så håller vi tummarna för att jag vinner :)
/Eke



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0