Kullbergbaletten

Nu har jag tagit på mig finkläderna och är redo för att kultivera mig lite! Ser verkligen fram emot kvällen. Kullbergbaletten sägs vara det bästa danskompaniet i Svergie så det kan ju inte bli en tråkig kväll!

Tentan känns helt okej, jag tror inte att jag kan lära mig mer nu. Hjärnan är liksom full. Ska bli så otroligt skönt när den är över. Då ska jag fira med att klippa mig, bara toppa dock. Vågar mig inte på annat om det inte är Sandra som klipper :)

Här tänkte jag bjuda på en bild, men efter 23 misslyckade försök där jag se ut som sjutton (inte åldern) så skippar jag den.

Tänk på mig imon mellan 8-11 när jag spyr ut all grammatik jag har i huvudet på ett papper ;)
/Eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0