Saker att göra.. förutom att plugga!

Jag har massor att plugga in till på fredag men vad ägnar jag min tid åt istället? Jo följande:

1.Städar (behövdes visseligen vääldigt mycket, så kanske va lite bra)
2.Diska (kunde jag väntat med till jag pluggat klart)
3.Hänger på Facebook (Djävulens påfund)
4.Läser bloggar (Guds uppfinning, asbra men tidsförödande!)
5.Lyssna på The Baseballs (som tur är kan man göra det samtidigt som man gör allt ovan)
6.Hade jag haft tvättid kan jag lova att jag hade tvättat också!
7.Gå iväg på kvällskurs ( meningslöst med tanke på att jag redan läst den kursen en gång innan, synd att jag kom på att det är meningslöst så sent bara, nu få jag helt enkelt bita ihop)

/Eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0