En hånande vit bil...

Kom till Växjö idag på morgonen, kl 8 för att vara exakt. Det innebär att jag steg upp klockan sex i morse vilket resulterar i en fortfarande trött Therese. När jag närmar mig mitt hus ser jag en bil som står parkerad utanför min port och jag kan inte undgå att se texten på sidan på bilen. Det står " en del av din vardag" på den. Haaha tänkte jag när jag såg den, snacka om att vara självgod. Den där jäkla bilen är förtusan inte alls en del av min vardag....



Trodde jag ja..tills jag kom in i min lägenhet, satte mig till rätta i soffan och tryckte på tvn. INGEN bild. Va F*N! Gjorde kanalsökning och hela faderullan tills jag insåg att nää blir nog inget tvtittande för mig och somnade. Snart där efter vaknade jag upp med ett ryck. Och det första jag såg framför mig var en vit hånande bil med texten "en del av din vardag". Nu fattar jag. Den där bilen har total makt över mitt tvkonsumerande. Idag hade bilen bestämt sig för att slå ut alla mina kanaler så att jag skulle gå runt med lite smått panik här hemma i tystnaden. Jag hör ju för tusan mina egna hjärtslag. Huuu!

Tillråga på allt så fungerade inte mitt internet på ett bra tag ( jag misstänker att den vita hånande bilen har med saken att göra) och utan dator och tv, vad gör man då? Jo sover lite till! Vaknade i alla fall upp igen och nu äter ja lunch. Fortfarande tvlös, men dock med internet. Snart dags att traggla grammatik igen, yeey.


Meningen med livet är tvn, Hallelujah!

/eke


Kommentarer
Postat av: miriam

hahaha jag skrattar ihjäl mig! Det var kul;)

2010-01-25 @ 16:28:09
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0