Godmorgon sunshine!

God morgon!

Slå upp ordet utvilad i ett lexikon och jag slå vad om att det är en bild på en glad och vinkade Tessetok! Herregud så gott jag sov i natt och när jag vaknade var det med ett leende på läpparna. Jag är redo att ta dagen med storm. Turkiskyogurt med färsk ananas är det perfekta starten på denna dag som innehåller allt ifrån Amanda, skridskor, isfiske, grillning, Annabesök och utgång! Jag är nöjd.

Plugget gnager dock hela tiden i bakhuvudet och man fråga sig hela tiden om man verkligen ska hitta på alla de där roliga sakerna när man faktiskt borde sitta och plugga... Ja ja, det får gnaga ett tag till, idag vill jag ha kul!

/Eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0