Ikväll, ett jobbigt hejdå.

Hej och hå.

Jag har tvättat hela morgonen. Jag hatar att tvätta! Eller jag hatar när jag har ren tvätt som ska in i garderoben, dels är det trist att vika tvätten och dels så har jag inte plats i mina garderober om alla mina kläder är rena, dagens I-landsproblem.

Snart ska jag till biblan och traggla grammatik. Roligare kan man ha det. Men lite få jag väl plåga mig för kvällen blir en trevlig tillställning. Jag ska hem till Ljungby och gå ut och äta med några av tjejerna.. vi ska säga hejdå till Nina. Inte lika trevlig att säga hejdå som att äta dock. Kommer sakna ihjäl mig! Det är hon och jag mot världen!



Kärlek



/eke


Kommentarer
Postat av: Erik

På 6 av 7 foton står Ninis till vänster. Medvetet?

2010-01-22 @ 10:01:09
Postat av: kusin vitamin

haha vad snygga ni är :D

känner igen problemet med tvätten. det är därför man måste ha en bra balans på det hela ;)alternativet är att allt ligger på sängen när man inta använder den, och på golvet när den används. på så sätt hålls en del av golvet rent också ;)

2010-01-22 @ 10:11:41

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0