Jag ska följa dig genom eld...

Igår firade vi Jonas. Jag fick i mig tre öl sen tog energin slut och jag gick hem. Men att sitta i en soffa och vara trött efter tre öl är inte samma sak som att ligga i sängen och ska sova efter tre öl. Fugerade inte direkt sövande, nej! Snarare som att gå och lägga sig efter tre koppar kaffe, omöjligt! Men efter att ha tvingat kroppen att lugna ner sig och förklarat för hjärnan att tentaplugget kl tio imorgon måste bli gjort så somnade jag. Och klockan tio idag var jag i biblan och skrev klart första frågan av två på hemtentan. Asbra!


Idag har jag förutom skrivit tenta nästan eldat upp lägenheten, tänkte att det kunde bli fina försäkringspengar... (SKOJA!) Men när det började slå lågor i ugnen la jag genast ner planen, började gråta och panikartat springa runt i lägenheten ( bli inte så mkt springa på 25 kvm) först när brandlarmet gick fick jag tummen ur och öppnade mina fönster och viftade bort rök med en kökshandduk. Jag ska aldrig med skynda på min matlagning genom att sätta ugen på grill, jag lovar!

/en lite smått överdriven eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0