Jag upprör ibland.. :)

Jag har sagt en del saker under min livstid som har upprört något oehört, och nu tänkte jag dela med mig av dem i skrift.


  • Jag gillar inte barn ( detta sa jag ungefär varje dag fram till jag kom på att det inte var sant, jag hade bara inte provat att gilla barn innan. Så när jag väl bestämde mig för att testa, vilket var ett ganska drastiskt test genom att söka och få jobb som au pair till 3 ungar, så kom jag tack och lov fram till att barn är ju bland det bästa som finns! Undrar var jag hade gjort nu om jag aldrig kommit på det?)
  • Jag tycker Zlatan är överskattad ( detta har jag också ändrat mig lite om. Det jag menade när jag första gången när grodan hoppade ur min mun, men som jag inte kunde uttrycka på annat vid än ovan, var att Zlatan inte borde spela i landslaget för att han är för duktig. Han spelar smartare än alla de andra och de förstår inte honom. Dessutom slutar de andra spelarna att jobba för de tror att Zlatan gör jobbet. Det är min åsikt och teori )
  • Jag gillar inte julen ( den kommentraren som har upprört flest folk tror jag, eller kanke inte, Zlatan gick folk igång på också! Men ni som följt min blogg vet att även här har jag lite smått börjat ändra åsikt)

Där har ni några saker jag kläckt ur mig som folk har tappat hakan för, jag har nu mera lärt mig att bara säga saker som folk gillar! :)


/eke


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du ändrade attityden till barn..annars hade jag ju aldrig läst denna roande blogg =) Lycka till med vår underbara hemtenta. Hörs!

2010-01-11 @ 21:27:02

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0