Honey, I´m home.

Jag är hemma igen. Hemma i Växjö.
Så fort jag klev innanför dörren till min lägenhet hoppade hjärtat några extra slag, jag älskar mitt hem. Även om jag har en klump på väggen som blinkar och stör (elmätaren) och även om alla mina möbler inte är dom möbler jag kommer ha med mig hela mitt liv så är det mitt. Mina saker i min lya!
Mitt hem lämnade jag för sommaren relativt städat så nu återstår det mest för mig att sätta igång o rensa papper för det orkade jag tydligen inte innan jag åkte till Varberg för jobb. Men nu ska det fixas, sen är jag nöjd.
Klumpen på väggen som förstör mitt liv lite, men som ändå sitter i mitt hem som jag älskar!

Kommentarer
Postat av: emmyg

tack :) med nikdon d40x eller min canon kompaktkamera :)

2010-07-27 @ 18:25:35
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0