Ha ha ha!

haha. Jag har fantastiskt roliga vänner! Bara hör här:
En kompis flyttar upp till Sthlm i veckan till sin pojkvän och i flera månader har hon gnällt över att de ska bo på 18 kvm heeeela sommaren (jag säger inget, jag klagar på mina 25...) och att det varken finns tvättmaskin eller ugn i lägenheten. Jobbigt visst! Och under dessa månader har hon ägnat timmar åt att komma på bra mat att äta när man inte har någonting att laga maten i och det har varit många alternativ, allt ifrån paj (som man kan frysa in.. men just det frysfacket är för litet där få knappt plats ett glasspaket) till sallad ( det är ju nyttigt också..) eller varför inte sushi (det ligger en sushirestaurang i samma hus).. MEN idag kom hon på det! Hon kan ju äta Tacos det är ju jättesmidigt och världens bästa rätt. Och hon kan ju variera i all oändlighet med grönsakerna.
"Ena dagen med majs, andra dagen utan majs" citat Caroline Carlsson.
Det roliga med detta är att Carro äter väldigt få grönsaker, hon gillar inte lök och hon hatar tomat och paprika är det värsta som finns. Så ja visst Carro, lycka till med din varierade tacos! ;)


puss påre :)

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA, jag kommer klara mig alldeles utmärkt, vänta och se =)



Kanske ska skriva en egen kokbok, det vore kanske något. Måste ju finnas fler i min sist liksom.. eller?! =)

2010-06-07 @ 22:09:10
Postat av: Johanna

haha oj ingen ugn...=S



hur har du det på sommarlovet söta tesse?

2010-06-08 @ 09:48:41
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0