En ännu fattigare student.

Jaha. Här sitter jag med ångest för att jag shoppat upp för mycket pengar på Gekås i Ullared. Så läser jag Blondinbellas blogg och ser att hon köpt en väska för 23000 i London. Nu känner jag mig jättedum OCH FATTIG. Tack för den. Ja ja.

Gekås var i alla fall trevligt. Jag fick med mig hem det som jag behövde + lite till. Det är ju så billigt där så man kan ju inte annat är passa på!
Införskaffat:

-gardiner
-träningsjacka
-väska
-deo,duschkräm,hårinpackning och annat sånt..
-skärp
-lite små saker till köket
-klocka
-tavlor
-klänning
-sandaler
-strumpor
-nagelfilar

Ja jag kan fortsätta. Men antar att ni inte finner det så intressant :)

Kvällen skulle egentligen spenderas hemma hos Robban o Ullis med vin o öl. Men jag fick tänka om. Eller rättaresagt så sa kroppen emot. Efter en hel dag i Ullared så ha jag fått huvudvärk och känner en enorm trötthet. Frågan är om jag ens är vaken till melodifestivalen...

Trevlig lördag vänner /EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0