En bild = lycka!

Varit på sjukt dåligt humör hela eftermiddagen. Har provat allt för att bli glad, promenad ( kom iof aldrig ut på en, men jag tänkte att jag skulle), ansiktsmask (funkade inte) fejsbookat i flera timmar (gjort mig ännu surare av nån anledning) och läst bloggar (inte ens det funkade inte).

MEEEN så klickade jag runt lite till och plötsligt stötte jag på en länk som ledde mig till den här bilden:

Fantastiska Kram Björnarna! Mitt absoluta favvoprogram hela min barndom! Älska älska älska! Bara att se den bilden fick mig att bli alldeless varm i magen och glad! :)

Någon som håller med att det är världens bästa barnprogram/film?!

/EKE


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Hahaha. Jag kommer ihåg att du hade dessa på vhs =)

Önskar att jag också hade det så man hade kunnat ta del av denna kulturskatt! hihi

2010-03-29 @ 07:25:32

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0