Galej ikväll.

VERONICA VAKNA! Du kan inte ligga o sova nu. Jag vill ut o gå i det fina vädret.  Dessutom har HM 100 kr rabatt på jackor o kavajer, det tänker jag inte missa. Även.. jag vill ha en kaffe med mycket mjölk. Ett par solgladögon till resan hade inte heller varit fel. Så Veronica VAKNA!

Ikväll ska jag och min vän Erik på galej. Jag vet ännu inte va jag tycker om saken. Vi ska till en kurskompis kompis på fest. Jag ni hör ju själva hur det låter, undrar om vi ens är bjudna på sanning. Vi (jag o erik) har i alla fall ställt in oss på att bli utmobbade (trots att vi ska bli lärare hela bunten tror jag inte vi lever riktigt som vi lär ) och att få sitta i ett hörn med varsinn utslagen öl (vi vågar oss formodligen inte fram till kylskåpet för att hämta nya öl när det är så trångt och massa okända människor). Skulle det bli alltför outhärdligt har vi några "lines" som vi kan dra. typ "tack för att vi fick komma men vi är bjudna på en annan fest så vi drar dit en sväng, vi ses ju ändå på Sivans sen" eller " kul att vi fick komma men vi känner oss lite sega och ska nog dra oss hemåt" eller varför inte vara brutalt ärliga och säga "tack för att vi fick komma, men vi känner oss helt malplacerad i erat sällskap och innan vi dör så är det bäst att vi dra, ses på tisdag".

En aning ironisk Tesse är i farten. Givetvis kommer kvällen bli skitkul, alltid kul att lära känna nya människor.. eller? :S

Nu ska ringer jag minsann o väcker V, man kan inte sova bort en sån här fin dag!
/EkE

Kommentarer
Postat av: Johanna

ut i det härliga vädret! ja har suttit ute o solat hihi =)

2010-03-13 @ 14:00:11
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0